Jump to content

Photo

proiectarea unei ferme de aquacultura

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Miborion

Miborion

junior

• Membri
  • Pip
  • 3 posts

Posted 19 April 2006 - 02:20 PM

As dori daca se poate, niste informatii legate de costuri, privind de infiintarea unei ferme de aquacultura.Sunt student in anul IV la Ase - Bucuresti si pentru licenta am acest proiect de facut...As dori niste date, cifre, mai exact pentru a putea sa intocmesc un proiect de ferma de aquacultura...
Ma intereseaza in mod special costurile tehnologiilor, costurile salariatilor si eventuale taxe daca exista...
Multumesc anticipat

#2 luci19692000

luci19692000

junior

• Membri
  • Pip
  • 4 posts

Posted 26 April 2006 - 11:34 PM

ar trebui sa fii mai concret. ce specie vrei sa cresti, ce cantitate pe an? ce tehnologie vrei sa aplici, in ce zona? :rolleyes:

#3 Miborion

Miborion

junior

• Membri
  • Pip
  • 3 posts

Posted 27 April 2006 - 10:09 AM

ar trebui sa fii mai concret. ce specie vrei sa cresti, ce cantitate pe an? ce tehnologie vrei sa aplici, in ce zona?  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Deci ca specie sa zicem sturioni....ca tehnologie...nu stiu...presupun ca am adica posed o suprafata de 3000 metrii patrati si as vrea sa fac pe terenul respectiv ce beneficiaza de un parau cu un debit de maxim 8-10 l/min o ferma de aqvacultura..Acum eu nu stiu tocmai preturile pe care le ridica, mai exact costurile de functionare respectiv de pronire pt aceasta activitate. Adica la cat se ridica costurile de achizitie pt tehnologii si aparatura...Salariile aferente personalului...numarul de oameni pe care trebuie sa ii am....Puietul cat costa? de unde sa il cumpar??cum il transport??Trebuie sa platesc vreo taxa sau impozit petnru a putea desfasura activitatea??
Multumesc,din nou, anticipat

#4 luci19692000

luci19692000

junior

• Membri
  • Pip
  • 4 posts

Posted 03 May 2006 - 08:30 PM

http://cresterea-stu....com/index.html

#5 Miborion

Miborion

junior

• Membri