Jump to content

Photo

certificat de producator

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 ivan victor

ivan victor

junior

• Membri
  • Pip
  • 3 posts

Posted 22 February 2005 - 06:44 PM

Detin un teren amenajat cu solarii (cca.10 ari),la 8 km. de Botosani.
Sunt subinginer,am serviciu in mun. Botosani unde si locuiesc,legumicultura fiind pasiunea mea in timpul liber. Cu o tehnologie adecvata, folosind samanta certificata, sistem de udare prin picurare,am obtinut 14t. de tomate.
Pina in anul 2003,comercializarea legumelor in piata o facea tatal meu dar acesta
a decedat.
In prezent lucrarile specifice de la semanat pina la recoltat le
realizez impreuna cu o persoana din localitate cu care am o intelegere verbala,astfel incat veniturile obtinute le impartim in mod egal.
1. Cum pot sa inscriu persoana cu care lucrez in certificatul de producator,intrucat aceasta nu este membru al gospodariei mele, asa cum prevede H.G.661/2001 si
H.G.1334/2004,pentru a comerciliza produsele in piata?
2.Cum pot sa obtina certificat de producator doua persoane care cultiva un teren inchiriat sau arendat si sunt asociati in forme de asociere fara personalitate juridica,pentru asi comercializa produsele in piata?

#2 tomi01_2000

tomi01_2000

junior

• Membri
  • Pip
  • 18 posts

Posted 04 March 2005 - 12:11 PM

Detin un teren amenajat cu solarii (cca.10 ari),la 8 km. de Botosani.
Sunt subinginer,am serviciu in mun. Botosani unde si locuiesc,legumicultura fiind pasiunea mea in timpul liber. Cu o tehnologie adecvata, folosind samanta certificata, sistem de udare prin picurare,am obtinut 14t. de tomate.
Pina in anul 2003,comercializarea legumelor in piata o facea tatal meu dar acesta
a decedat.
In prezent lucrarile specifice de la semanat pina la recoltat le
realizez impreuna cu o persoana din localitate cu care am o intelegere verbala,astfel incat veniturile obtinute le impartim in mod egal.